Blogia
El Blog d'Alicia Trilles Fabregat

¿QUINES COMPETÈNCIES NO HE ASSOLIT?

Realment jo no vaig tocar un ordinador fins que no vaig fer 3º d'ESO. Recorde que teniem informatica un dia a la setmana dues hores,però el illor era que com no hi havia prou ordinadors per a tots els que erem, ens posaven en parelles, i com es de compendre no avançavem ni la meitat, ja que mentre el teu company o companya feia el que el professor/a manava, els que no feiem res, aprofitavem per a xarar amb el/la del costat així que no ens enteravem de res.

El que si que utilitzavem mes regularment era la TV i el video, o be per a veure algun reportatge que havia portat la mestra o per algun altre cas semblant. Aquests dos aparells si que els manejavem amb soltura ja que els hem tingut a casa des de que erem uns infants, molts de nosaltres.

Recorde que la professora de Historia del art també utilitzava molt correntment diapositives per a ensenyar-nos monuments,quadres...

Respectes a les cameres fotografiques i de video, alguns si que hen teniem, però amí per exemple, a la camera de video, fins que no vaig ser mes grandeta no hem deixaven ni arrimar i la de fotos en vegades contades.Moltes mares el que feien era quans en anabem algun lloc d'excursio o a passar el dia ens compraben una de usar i tirar, així portaves camera però si es trencava no pasaba res.

Com a conclusió diria que un dels impediments que hem tingut els nens de la meva época, és que molts no varem tenir ordinador o qualsevol altre aparell fins ja molt grandets, es a dir jo pense que si ho haguesem tingut mes al nostre abast ho manejariem tot amb molta mes llibertad i seguretat sinó tan sols cal mirar als nens d'avui en dia.

 

0 comentarios